Tuesday, May 21, 2013

white and beige

white and beige


 

One combination I really like to wear is white and beige... and the truth is that I love white as colour ..
It makes me feel good and clean. I love it for summer .
Actually my favourite colour is red ...Which is yours ?
 
xoxo
V.
 
 Ένας συνδυασμός που μου αρέσει να φοράω είναι το άσπρο και το μπεζ ... και η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει το λευκό ως χρώμα ..

Με κάνει να νιώθω καλά και καθαρά. Μ 'αρέσει για το καλοκαίρι.

Στην πραγματικότητα το αγαπημένο μου χρώμα είναι το κόκκινο ... Ποιο είναι το δικό σας;
 
xoxo 
B.

No comments:

Post a Comment

thank you for visiting my blog...I will try to reply to all your comments...

kisses V.