One combination I really like to wear is white and beige... and the truth is that I love white as colour ..
It makes me feel good and clean. I love it for summer .
Actually my favourite colour is red ...Which is yours ?
xoxo
V.
Ένας συνδυασμός που μου αρέσει να φοράω είναι το άσπρο και το μπεζ ... και η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει το λευκό ως χρώμα ..
Με κάνει να νιώθω καλά και καθαρά. Μ 'αρέσει για το καλοκαίρι.
Στην πραγματικότητα το αγαπημένο μου χρώμα είναι το κόκκινο ... Ποιο είναι το δικό σας;
Με κάνει να νιώθω καλά και καθαρά. Μ 'αρέσει για το καλοκαίρι.
Στην πραγματικότητα το αγαπημένο μου χρώμα είναι το κόκκινο ... Ποιο είναι το δικό σας;
xoxo
B.
No comments:
Post a Comment
thank you for visiting my blog...I will try to reply to all your comments...
kisses V.