Tuesday, May 21, 2013

We have a winner !!!!

Well I have to thank you for participating on this contest. I really appreciate all of you .

The days passed and ladies we have a winner ....The lucky one is RenataD.

Ladies stay tuned and more giveaways will be on this blog.

As for you RenataD. we will email each other in order to give me details where I will send this great gift.

kisses

V.

Λοιπόν έχω να σας ευχαριστήσω για τη συμμετοχή σε αυτό το διαγωνισμό. Πραγματικά σας εκτιμώ όλες σας.

Οι μέρες πέρασαν και κυρίες έχουμε έναν νικητή .... Ο τυχερός είναι η RenataD.

Κυρίες μείνετε συντονισμένες και περισσότερα δώρα θα είναι σε αυτό το blog.

Όσο για εσένα RenataD. θα μιλήσουμε μέσω email μεταξύ μας, ώστε να μου δώσεις λεπτομέρειες που θα στείλω αυτό το υπέροχο δώρο.

φιλιά

Β.

4 comments:

  1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! <3

    ReplyDelete
  2. :) :) :) apla Renata mou otan ftasei to demataki sta xeria sou eidopoiise me gia na min anisixw... logika prepei mexri tin Paraskeui na einai sta xerakia sou.... kali efarmogi ... :)
    filakia

    ReplyDelete
  3. Σήμερα έφτασε στα χεράκια μου!!! Είναι τέλειοοοοο!!! <3 Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! <3

    ReplyDelete
  4. eimai polu xaroumeni ... eixa skopo na epikoinwnisw simera mazi s gia na dw an eftase... filakia polla kai kali efarmogi...
    :) :) :)

    kisses V.

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog...I will try to reply to all your comments...

kisses V.