A simple way to wear your jeans and look chic and glamorous...And don't forget your lipstick to complete this look.
kisses
V.M.
'Ενας απλός τρόπος να φορέσεις το τζιν σου και να δείχνεις απλά υπέροχη.. Και μην ξεχνάς να ολοκληρώσεις το λουκ με ένα λιπστικ..
φιλιά :)
Πολύ όμορφο look όντως! Αλήθεια επειδή είδα ότι το jean ειναι forever21 έχεις παραγγείλει απο το site; Σκεφτόμουν μήπως και δοκιμάσω να παραγγείλω αλλά δεν ξέρω την ποιότητα που θα έχουν τα ρούχα
ReplyDeleteκοριτσάρα άργησα να σου απαντήσω για έναν λόγο και μόνο.. Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα παρήγγειλα άπό το συγκεκριμένο site και περίμενα να μου έρθουν τα πράγματα για να σου πω την γνώμη μου. Λοιπόν είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη..Μ΄άρεσε πάρα πολυ η εξυπηρέτηση τους - μου είχαν στείλει έναν κωδικό όπου μπορούσα να δω που βρίσκονται τα πράγματα μου ανα πάσα στιγμή και επιπλέον ήταν απόλυτοι στην ημέρα παράδοσης. Τα έξοδα αποστολής είναι στα 6 ευρώ περίπου εκτός αν κάνεις παραγγελία άνω των 75 ευρώ που είναι δωρεάν.Όσον αφορά τα νούμερα να ξέρεις ότι τα χωρίζουν σε s(4uk-6uk) m (8uk-10uk) και l (12uk-14uk) άρα έχεις περιθώριο αν δεν έισαι σίγουρη. Ελπίζω να σε κάλυψα.. Ότι άλλο θέλεις μην διστάσεις... φιλάκια...
ReplyDeleteΣε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου ! Με κάλυψες απόλυτα και ταυτόχρονα δελεάστηκα πολύ να παραγγείλω. Έχουν πολύ καλές τιμές και τα μεταφορικά είναι πολύ καλά. Ααα και απο ποιότητα πως σου φάνηκαν;
DeleteΕιμαι πολυ ικανοποιημενη ...Παρα πολυ καλη ποιοτητα ...Δεν το περιμενα ...πιστευα οτι για τις τιμες που εχει δεν θα ηταν τοσο καλα αλλα ευτυχως εκανα λαθος...σιγουρα θα παρω και αλλα πραγματα απο εκει...Θα δοκιμασω και στος Αsos που εχω δει κατι ωραια αξεσουαρ και θα σας πω .
ReplyDeleteΣε ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες! Σίγουρα θα κάνω την πρώτη μου παραγγελία σύντομα! Στάμπαρα μερικά καλά κομμάτια και με πολύ καλή τιμή. Απο το Αsos έχω παραγγείλει και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Το πολύ θετικό είναι ότι δεν πληρώνεις καθόλου μεταφορικά.
Delete