Monday, May 20, 2013

Tips for beautiful skin




Well as you already know I love to cook and yesterday as I was looking  for some recipes I found out some good tips we can use to have a beautiful skin.
I found out that peaches have the ability to make your skin soft and shiny .
The only thing you have to do is to clear some peaches , remove their core  and make with their flesh  a cream.
Apply on your face and your neck for a 15 minutes and then rinse with water.
You will feel your skin fresh and shiny.



Second, I learned that the peel of melon can be used as a mask on your face .You have to put it on your face for 30 minutes.
By this it can reduce  the seborrhea from your skin if you suffer from acne









   For shiny skin you can use easy and quick a homemade mask with apricot.
smash  an apricot and mix with one spoon of  milk cream and one spoon of honey.
Apply it on your face and leave it for 20 minutes. Rince with lukewarm water.
You will shine.
That's all I learned for now.

xoxo

V.

 Λοιπόν, όπως ήδη γνωρίζετε μου αρέσει να μαγειρεύω και χθες, καθώς έψαχνα για κάποιες συνταγές ανακάλυψα μερικές καλές συμβουλές που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να έχουμε ένα όμορφο δέρμα.
Ανακάλυψα ότι τα ροδάκινα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν το δέρμα σας απαλό και λαμπερό.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καθαρίσετε κάποια ροδάκινα, να αφαιρέστε τον πυρήνα τους και να κάνετε με τη σάρκα τους μια κρέμα.
Απλώστε τη στο πρόσωπο σας και το λαιμό σας για 15 λεπτά και στη συνέχεια ξεπλύνετε με νερό.
Θα νιώσετε το δέρμα σας φρέσκο ​​και λαμπερό.

Δεύτερον, έμαθα ότι η φλούδα του πεπονιού μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν μάσκα στο πρόσωπό σας. Θα πρέπει να το βάλετε στο πρόσωπό σας για 30 λεπτά.
Με τον τρόπο αυτό μπορεί να μειώσει τη σμηγματόρροια από το δέρμα σας, αν υποφέρετε από ακμή

Για λαμπερό δέρμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εύκολα και γρήγορα μια σπιτική μάσκα με βερίκοκο.
Λιώνουμε ένα βερίκοκο και ανακατεύουμε με μια κουταλιά της σούπας κρέμα γάλακτος και μία κουταλιά της σουπας μέλι.
Απλώστε το στο πρόσωπό σας και αφήστε το για 20 λεπτά. Ξεβγάλτε με χλιαρό νερό.
Θα λάμψετε.
Αυτό είναι το μόνο που έμαθα για τώρα.


xoxo

B.

No comments:

Post a Comment

thank you for visiting my blog...I will try to reply to all your comments...

kisses V.