SMELLS LIKE SPRING....
One of my favourite things in Spring is the color ...There is color in everywhere you look ..
In clothes , in your nails and every else you can think.
For my nails I have one favourite shade of petrol that cheers me up when I do them. It makes me feel playful and very girlish.
Which one is yours ??I'm waiting for your replies .. xoxo
'Ενα από τα αγαπημένα μου πράγματα την Άνοιξη είναι το χρώμα... Υπάρχει χρώμα όπου και εάν κοιτάξετε.. Στα ρούχα, στα νύχια σας και οπουδήποτε αλλού μπορείτε να σκεφτείτε.
Για τα νύχια μου έχω μία αγαπημένη απόχρωση του πετρολ η οποία με χαροποιεί όταν τα φτιάχνω.
Με κάνει να νιώθω παιχνιδιάρα και πολύ κοριτσίστικα.
Ποια είναι η δική σας ;; Περιμένω απαντήσεις.. Φιλάκια
erre due nail lacquer 281
No comments:
Post a Comment
thank you for visiting my blog...I will try to reply to all your comments...
kisses V.