Tuesday, October 30, 2012

The beginning

 One of my biggest dreams is to travel around the world.... I want to travel in Milan , in New York , in London and every fashionable city.

I believe that fashion connects all the women in this world.. We all have memories wearing our mother's clothes and her shoes... I remember myself wearing a lipstick and trying to stand  in my mother's heels. It was such a beautiful years.

I am not a fashion expert , I am just a girl who loves fashion just like you. I think that every woman can be stylish . The only thing we must do is to believe in ourselves.

Well this is just the beginning

ps: sorry for my English  <3 <3 <3


     .................................................

Ένα από τα μεγαλύτερα όνειρα μου είναι να ταξιδέψω στον κόσμο... Θέλω να ταξιδεψω στο Μιλάνο, στην Νέα Υόρκη , στο Λονδίνο και σε κάθε μοντέρνα πόλη.

Πιστέυω ότι η μόδα συνδέει όλες τις γυναίκες στον κόσμο... Όλες έχουμε αναμνήσεις να φοράμε τα ρούχα της μητέρας μας και τα παπούτσια της... Θυμάμαι τον εαυτό μου να φοράω το κραγιόν της και να προσπαθώ να σταθώ στα τακούνια της. Ήταν τοσο όμορφα χρόνια.

Δεν ειμαι ειδικός μόδας , είμαι απλά μια κοπέλα που αγαπά την μόδα όπως εσείς. Νομίζω ότι κάθε γυναίκα μπορεί να ειναι κομψή. Το μόνο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να πιστέψουμε στον εαυτό μας.

Λοιπόν αυτή είναι μια αρχή.

ΥΓ: <3 <3 <3








No comments:

Post a Comment

thank you for visiting my blog...I will try to reply to all your comments...

kisses V.